zuid-afrika-hobo.reismee.nl

We gaan ( weer) op reis en nemen mee ... jullie !

Waw, weeral een jaar voorbij, ...

Hier zijn we weer, volop koffers aan het inladen. Ook dit jaar staan er ons ongetwijfeld prachtige dingen te wachten. Eerste keer dat we eens vertrekken vanaf Zaventem en niet Schiphol. We reizen namelijk eens met een Belgische reisorganisatie, Hobo reizen uit Leuven, en niet met onze noorderburen zoals gewoonlijk.

Hopelijk hebben jullie allemaal een verrekijker, dit jaar nemen we jullie namelijk mee op safari, komen jullie mee zoeken naar the big five? ( voor wie het even niet meer weet de Big Five zijn een leeuw, een neushoorn, een olifant, een buffel en een luipaard.)

Onze eerste vlucht brengt ons naar Londen en daarna nog11 u vliegen naar Johannesburg. Dus dinsdagmorgen (voor ons) komen we daar aan en bezoeken we onze eerste stad in Zuid-Afrika. Er zit maar 1 uurtje tijdsverschil tussen dus jullie kunnen ons gewoon volgen zonder jetlag. Dus als alles goed is en ik niet te veel last heb van jetlag hebben jullie dinsdagavond 7 november een eerste 'echte' verslag van ons.

We houden je graag op de hoogte en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat jullie met ons meereizen!

Groetjes,

Ina & Marc

Chantal DV

Ik ga (virtueel) mee ! Geniet ervan !

Marnix

Geniet ervan en, Marc, als je problemen hebt met het Zuidafrikaans, 24/7 te uwer beschikking voor simultaanvertaling :-) !!!

Met woorden als tisserutututusenoetrintrintrin heb ik niet de minste moeite. Profiteer van deze gratis service!

Enjoy!

Annick