zuid-afrika-hobo.reismee.nl

Dag 10 chinta

Vandaag bezoeken we het oude parlementsgebouw en het huidige Nelson Mandela museum. We bevinden ons midden in zijn geboortestreek. Later vertellen we meer of Nelson Mandela.

Onderweg verlengen we het thema van gisteren ... wegenwerken. Bij het eenrichtingsverkeer ( dat soms lang duurt) staan vaak dames die bananen en andere dingen verkopen aan de wachtende. De witte verf-crème die ze op hun gezicht smeren is tegen de zonnebrand.

Het hotel is een prachtig hotel en kamer met uitzicht ?

Om zes uur, voor het eten krijgen we aan dit prachtige uitzicht een aperitief aangeboden.

De mannen van de groep genieten van het uitzicht met de aperitief. Op de zee zien we in de verte ( spijtig genoeg te ver om foto’s te maken) zien we regelmatig walvissen opspringen uit de zee ?.

pierre

prachtige foto s

Werner

Een dikke pluim aan de verslaggeefster. Ik blijf jullie avontuur uiteraard volgen.
De armoede van de mensen staat in schril contrast met de mooie natuur en de dieren die er leven !

Moeder

Prachtige uitzichten, mooi weer.
Leuk om te mannen zo te zien kijken met hun handen diep in hun zakken naar de mooie zee.
Het word hier al wat kouder maar met onze handen ook in onze zakken hebben die gene kou.
Vele geoetjes van Moeder en Sonia.